sábado, 6 de noviembre de 2010
Mezua… irudia eta musikarekin hobe
Erdaraz esan ohi den “La letra con la sangre entra” errefraua zaharkiturik dugu jada. Gaur egun, Hedabidea 1.0, 2.0, 3.0 eta antzeko formulak erabiltzen ditugu komunikazioaren aro berriei izena emateko; letra eta mezuaren esanahia alde batera utzi dugu eta gehiago erreparatzen diogu mezuaren itxurari.
Sarrera honetan eskegitako bideoan argi ikusten da, musikak eta irudiaren itxurak (pertsonaienak, eszenatokiarenak...) mezua indartzerako orduan duten garrantzia. Obamaren mezua paregabea da eduki aldetik, indar askokoa, sakona, hunkigarria… Baina inguruan atontzen duten parafernalia guzti horrek are hobeagoa bilakatzen du, are hunkigarriagoa.
Komunikazioan irudiak eta itxurak lortu duten garrantziak, kazetaria mezuaren edukiaren sortzaile soil izatetik, mezu horren itxuraren ekoizle izatera derrigortu du. Kazetaria gaur egun ez da idazle soil bat, multimedian aditua behar du izan eta mezua sortzeaz gain hau atondu eta edertzen jakin.
Ez dugu lan makala ikasleok, informazioa lortu eta hedatzeaz gain, eduki horren itxura lantzea tokatzen baitzaigu. Lan bakoitzean mezua sakona izan dadin odola eta izerdia isurtzeari utzi, eta jendea hunkituko duen musika baten bila hasi beharko dugu laster.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario